קראו מה לקוחות שלנו דיווחו מהשטח על העבודה עם הקונטרול אפ

07/07/2024

קראו מה לקוחות שלנו דיווחו מהשטח על העבודה עם הקונטרול אפ

חברת הראל ביטוח לקחה את ה–Control UP לקצה

אהרון גולדשמיט, ראש צוות VDI בחברת הראל ביטוח:

"אנחנו עובדים עם Control UP לפחות חמש שנים. Control UP פותר לנו לא מעט דברים בעיקר ברמת חווית המשתמש. דברים שגרמו לאיטיות ב LogIn, רמת ניתוח של ה-Low Play ברמות של שניות. לקחנו את זה אפילו קצת יותר רחוק לסקריפטים אישיים שאנחנו מציגים בתוך ה-Control UP, הן ברמת ה-V, הן ברמת ה-RIM. לוקחים את זה בזמני תקלות להרצת סקריפטים על אוכלוסיות גדולות, במקום לעשות דברים ברמת Policy זה יותר אונליין. אחרי זה מתקנים ברמה רוחבית. לקחנו את ה-Control UP באמת לקצה, ברמה שהוספנו בנצ'מרק ודברים מובנים שיש בפנים. ברמה של לקוח מתקשר ומחפשים את היוזר שלו, כבר יודעים מיד מאיזו קומה הוא יושב, באיזו מערכת הוא מתחבר, באיזה פול הוא יושב, כמה זמן הוא כבר נמצא בפנים. נתנו בשלב מסוים לה-RD הרשאות להתעסק עם ה-Control UP וחד משמעית זה חסך להם בזמנים שהם יכולים לבצע לא מעט פעולות ברמת ה-BLI, בלי להתחבר וכל התממשקות מול ה-End User. "אנחנו מאוד אוהבים לעבוד עם SmartxTopCloud, תמיכה מקצועית. אנחנו נהנים מהמוצר לאורך שנים כבר וכיף גדול יחד".

שירותי בריאות כללית: בזכות ControlUP הצלחנו לחסוך עשרות שעות אדם בחודש

לירן אליתים, Citrix System Administrator. עובד עם Control Up מעל שמונה שנים:

"הבעיות ש-ControlUP עוזר לי לפתור הן בעיקר אוטומציות וסקריפטים שאנחנו רוצים להפיץ על כמות גדולה של שרתים כדי לפתור כל מיני בעיות של משתמשי קצה ולבצע אוטומציות לכל מיני תהליכים בארגון. 

ב-ControlUP משתמשים הצוותים הטכניים של הכללית כדי לבצע Trouble shooting על תקלות ובעיות, וכמובן לנהל בשוטף את כל התשתיות סיטריקס של כללית. בזכות ControlUP הצלחנו לחסוך עשרות שעות אדם בחודש על ידי פתרון של תהליכים באוטומציה. 

לעבוד מול SmartxTopCloud זה לדעת שאתה בידים מקצועיות. יש זמינות גבוהה, כשצריך לשאול שאלה, לפתור בעיה או תקלה, פותחים קייסים ומקבלים עזרה מהירה, איכותית ומקצועית.

באסותא הצליחו להוריד את כמות הקריאות ל–IT בכ-50% בעזרת Control Up

דין שפירא, איש סיסטם, אסותא:

"מאז שאנחנו עובדים עם Control Up, אני יכול להגיד שכמות הפניות ירדה בכ-50%".  

"בזכות Control Up, אני יכול לפתור תקלות לפני שהן מגיעות אליי, מה שמאפשר לי לתת שירות יותר טוב לעובדים בארגון, גם מבחינת מהירות ומקצוענות. אני יכול לשים את הדברים על השולחן כמו שהם, לראות את סביבת העבודה שלנו בצורה רחבה, לראות את מצב המשאבים בכל רגע נתון וכך גם לתת מענה בהתאם". 

"לעבוד עם SmartxTopCloud אני מאוד אוהב. עובדים יחד כבר 9 שנים, אולי קצת פחות. אני מאוד אוהב לעבוד עם כל הצוות שם. כולם מאוד מקצועיים ותמיד נותנים מענה טוב, עם חיוך וצחוק. אני מאוד אוהב לעבוד עם SmartxTopCloud".

אלעד, איש סיסטם, אסותא:

"ה-ControlUP נותן לנו יכולת מאד טובה לעבוד עם התשתית שלנו בצורה מרוכזת. תשתית בנויה מהרבה רכיבים פרטיים ו- ControlUP מרכז לנו את זה ונותן לנו גם Insight מאד טוב על התקלות של המשתמשים, כך שקל מאד לתחקר. אני עובד עם ControlUP שלוש שנים, הייתי גם בצד של מרכז התמיכה וגם בצד של איש System – יצא לי לראות את שני העולמות, גם איך זה להשתמש בו בשביל לתפעל תקלות של משתמשים וגם איך זה להשתמש בו בשביל לנהל תשתית רחבה מאד טובה בצורה הרבה יותר ממוקדת ויעילה. 
העבודה עם SmartxTopCloud מאד טובה – הם נותנים שירות טוב, עונים, נותנים פתרונות בצורה מאד יצירתית שלא הייתי יכול לחשוב עליהם כמעט אף פעם וגם לומדים מהם מאד הרבה דברים"

קראו מה לקוחות שלנו דיווחו מהשטח על העבודה עם הקונטרול אפ

07/07/2024

קראו מה לקוחות שלנו דיווחו מהשטח על העבודה עם הקונטרול אפ

05/11/2020

פתרון EUC של IGEL – פשוט, חכם ומאובטח

10/07/2020

פתרון מוביל למדידת תפוקת עובדים ואבטחת מידע

14/06/2020

ניטור תפוקת עובדים מהבית עם Teramind

שיתוף הפוסט